I den specialpædagogiske verden har systematisk registrering af adfærd, følelser og tanker været en fast del af den specialpædagogiske værktøjskasse i mange år. Systematisk registrering af adfærd, tanker og følelser er et redskab med mange potentialer. Men også et redskab hvor det er vigtigt at være reflekteret over hvorfor og hvordan man bruger det for at undgå faldgruber. Du vil få inspiration og konkrete redskaber til at bruge i klasselokalet
Fagmiljøerne...
- SPECIALSKOLER
- EFTERSKOLER
- VUC & AVU & HF
- KRIMINALFORSORGEN
- ERHVERVSKOLER & TEKNISKE SKOLER
- GYMNASIALE UNGDOMSUDDANNELSER
- FRISKOLER
- PÆDAGOGISK PSYKOLOGISK RÅDGIVNING
- VEJLEDERE & KOORDINATORER
- BOSTEDER & OPHOLDSSTEDER
- LEDELSE
- KOMPETENCEGIVENDE UDDANNELSER
- FORENINGER
- ALMENE GRUNDSKOLER
- FORVALTNINGER & JOBCENTRE
- KONFERENCE-ARRANGØRER